تاریخ بودجه 96 استفاده مقام معظم رهبری

تاریخ: بودجه 96 استفاده مقام معظم رهبری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی توهم آقای شهردار راجع به میزان رأیش در انتخابات ، منتی که قالیباف سر رئیسی گذاشت

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: قالیباف تلاش کرد تا از هر راهی که می‌تواند رای مردم را به سمت خود جذب کند،‌غافل از اینکه مردم ما دیگر عوام نیستند. او متاسفانه هنوز

توهم آقای شهردار راجع به میزان رأیش در انتخابات ، منتی که قالیباف سر رئیسی گذاشت

منتی که قالیباف سر رئیسی گذاشت /توهم آقای شهردار راجع به میزان رأیش در انتخابات

عبارات مهم : سیاسی

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: قالیباف تلاش کرد تا از هر راهی که می تواند رای مردم را به سمت خود جذب کند، غافل از اینکه مردم ما دیگر عوام نیستند. او متاسفانه هنوز هم مشورت های اشتباه می گیرد.

به گزارش نامه نیوز، داریوش قنبری با اشاره به ادعای اخیر قالیباف مبنی بر اختلاف یک درصدی آرا میان او و روحانی گفت: قالیباف اگر واقعا فکر می کند اختلاف کمی میان آرا وی و روحانی بوده بعد آیا کنار رفت؟ قالیباف بخاطر وحشت از باخت از صحنه انتخابات کنار رفت. قالیباف رای اکثریت اصولگرایان را به همراه نداشت و در میان همفکرانش هم از جایگاه محکمی برخوردار نیست.

توهم آقای شهردار راجع به میزان رأیش در انتخابات ، منتی که قالیباف سر رئیسی گذاشت

وی ادامه داد: قالیباف به علت مشورت های اشتباهی که در وقت انتخابات از سوی مشاوران خود می گرفت و ناشی گری هایی که در مناظرات انجام داد همان میزان رای و پایگاهی را که داشت هم از دست داد. قالیباف جهت اینکه شکست دیگری را مجبور نشود و ارزش منزلتی که دارد زیر پرسش نرود از ادامه مسابقه ها انصراف داد. به نظرم اکنون نیز طرح اینگونه مباحث صحیح نباشد.

قنبری با بیان اینکه قالیباف اگر احتمال پیروزی در انتخابات را می داد، کنار نمی کشید؛ خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که ما از قالیباف داریم به نظر نمی رسد که جهت انصراف یا بدون خواست قبلی پا به عرصه انتخابات گذاشته باشد. قالیباف هیچ حرف تازه و مثبتی را جهت گفتن در مناظرات نداشت. قالیباف حتی توان بحث کارشناسی را هم نداشت و تلاش کرد فقط حریف را تخریب کند. مردم نیز با انتخابی که کردند نشان دادند که به رشد سیاسی رسیده اند و تحت تاثیر اینگونه پرسشها قرار نمی گیرند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: قالیباف تلاش کرد تا از هر راهی که می‌تواند رای مردم را به سمت خود جذب کند،‌غافل از اینکه مردم ما دیگر عوام نیستند. او متاسفانه هنوز

این فعال سیاسی با بیان اینکه قالیباف در انتخابات اخیر همانند یک فرد کاملا پوپولیست ظاهر شد، تصریح کرد: قالیباف تلاش کرد تا از هر راهی که می تواند رای مردم را به سمت خود جذب کند، غافل از اینکه مردم ما دیگر عوام نیستند. او متاسفانه هنوز هم مشورت های اشتباه می گیرد و فکر می کند میزان آراءش فاصله کمی با روحانی دارد!

قنبری با اشاره به سخنان قالیباف مبنی بر اینکه با خواست دیگران وارد عرصه شدم و با خواست دیگران هم کنار رفتم، گفت: این سخنان حاکی از آن است که قالیباف از اراده کافی برخوردار نیست و تحت تاثیر سخنان دیگران قرار دارد. ولی جدای از این بحث، من اعتقاد دارم که قالیباف از همان زمانی که شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران شد فکر ریاست جمهوری را در ذهن می پروراند. قالیباف بر روی صندلی شهرداری آرام و قرار نداشت و چشمش همواره به پاستور بود.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قالیباف از ابتدا تلاش کرد تا کاندیدای واحد اصولگرایان باشد، ولی اصولگرایان با توجه به مسائلی که در مورد وی مطرح بود، حاضر نشدند که پشت سر او قرار بگیرند. در مجموع قالیباف در میان راه مانده بود اگر انتخابات را ادامه می داد، رای بسیاری پایینی را کسب می کرد و آبرویش را کاملا از دست می داد. قالیباف متوجه شد که اصولگرایان میل به بیشتری به سمت رئیسی دارند به همین علت کنار کشید تا یک منتی را هم بر سر آقای رئیسی بگذارد.

توهم آقای شهردار راجع به میزان رأیش در انتخابات ، منتی که قالیباف سر رئیسی گذاشت

این فعال سیاسی با بیان اینکه جریان اصولگرایی، گفتمان خود را در میان مردم از دست داده هست، خاطرنشان کرد: مردم هم کاملا متوجه شدند که در انتهای این تفکر چیزی نیست. در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری نشان دادند که اصولگرایان توانی جهت اداره کشور ندارند. اعتقاد دارم همین 16 میلیون رای هم متعلق به جریان فکری اصولگرایان نیست و بیش از 10 میلیون نفر از آن ها به علت زیاد کردن یارانه به رئیسی رای دادند. رای اصولگرایان با بسیج کردن افرادی مانند تتلو به زور به 6 میلیون می رسد.

واژه های کلیدی: سیاسی | قالیباف | انتخابات | اصولگرایان | انتخابات مجلس | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار